حجت مشن

ایب بلاگ مربوط به تشکل حجت مشن می باشد
  • حجت مشن

    ایب بلاگ مربوط به تشکل حجت مشن می باشد

مشخصات بلاگ

این تشکل سال 1385 تاسیس شد که الحمد لله بتوسط آن دو حوزه علمیه در پاکستان اداره می شود
یکی بنام جامعت الحجت ودیگری برای خواهران که بنام جامعة فاطمة الزهرا س می باشد

این تشکل یک انجمن را بنام alilsamforum.com تاسیس نموده که شبهات اعتقادی ودیگر را پاسخ می دهد
وهمینطور یک سایت بنام www.hujjat14.com هم دارد که بزبان سندهی مقالات علمی را بارگذرای می کند

سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۲۷ ب.ظ

اعلان غدیر اهل سنت جی ڪتابن مان ثابت ڪیو ”””

                        ❓سوال

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

 سلام مهربانی کری اعلان غدیر کی اهل سنت جی کتابن جی حوالی سان واضع کرے بدھایو.... حوالا ضروری آھن


لیکڪ ؛ مولانا سید احمد علی نقوی المعروف سید علی نقی نقوی 


✍حجة الوداع🕋 (رسول خدا ص جو آخری حج) 💠

رسول خدا ص جڏهن پنهنجی زندگیءَ جو آخری حج ڪری مدینی ڏانهن روانا ٿیا ته پاڻ سڳورن ص غدیر وارو خطبو ڏنو جنهن جی مختصر وضاحت پیش ڪجی ٿی 

غدیر واری سرزمین(*اها جڳه آهی جتان مدینی، عراق۽ یمن جا مسلمان حج جا عمل انجام ڏیڻ لاءِ مڪی ۾ داخل ٿیندا هئا ۽ هاڻ مڪی کان نڪرڻ وقت هڪٻئی کان جدا ٿیڻا هئا ۽ هر هڪ کی پنهنجی سرزمین جو رستو وٺڻو هو*.) تی جبریل پاڻ سڳورن ص لاءِ سورت مائده جی 6،7 آیت کڻی آیو

یا أیها الرسول بلغ ما أنزل إلیک من ربک وإن لم تفعل فما بلغت رسالته💠

👈ترجمو :ای رسول پڄاءِ اها شی جیڪا تنهنجی پالڻهار طرفان تو تی نازل ٿی آهی ۽ جیڪڏهن تو اهو ڪم نه ڪیو ته ڄڻ رسالت جو ڪوبه ڪم انجام نه ڏنو، ۽ الله توکی ماڻهن کان محفوظ رکندو. بیشڪ الله ڪافر قوم جی هدایت نه ڪندو آهی.

♻رسول اڪرم، ص الله جی حڪم جی تعمیل ڪرڻ لاءِ قافلی کی اتی روڪی✴ ڇڏیو ۽ اڳتی نڪری وڃڻ وارن لاءِ پیغام موڪلیائون ته غدیر خم ڏانهن موٽی اچن ۽ پویان اچڻ وارن جی لاءِ صبر ڪیائون ته جئین اهی سڀ غدیر خم تائین پهچن.

✳پاڻ سڳورن  (ص)حڪم ڏنو ته ان بیابان ۾ نماز جماعت پڙهڻ ۽ خطبی ڏیڻ لاءِ تیاری ڪئی وڃی. ڪجه مسلمانن بیابان جی ڪجه حصی مان وڏن پٿرن کی هٽایو ۽ هڪ وڻ مٿان عبا رکیائون ۽ اٺن جی پالاڻن سان رسول اڪرم ص لاءِ منبر تیار ڪیائون.

🍁نبی پاڪ  (ص)الله جی حمد ۽ ثنا کان پوءِهڪ خطبو ڏنو جیڪو ”خطبه غدیر خم“ جی نالی سان مشهور آهی. اهل سنت جی عالمن خطبی کی هن ریت نقل ڪیو آهی رسول اڪرم فرمایو: ڇا توهان گواهی نٿا ڏیو ته الله کان سواءِ ڪو معبود نه آهی، محمد الله جو ٻانهو ۽ رسول آهی. جنت ۽ جهنم حق آهی، موت کان پوءِ وری اٿڻ حق آهی، قیامت ضرور ایندی ۽ الله تعالى سڀنی کی قبر مان جیئرو ڪری اٿاریندو؟

📢(خطبو تمام ڊگهو ۽ مفصل آهی هتی ذڪر نٿا ڪیون صرف شاهد مثال بیان ڪیان ٿو )

من کنت مولاه فهذا علی مولاه 

💠تنهن کان پوءِ علی جی هٿ کان وٺی کیس بلند ڪیائونس ۽ فرمایائون: جنهن جو مان مولا آهیان ان جو هی علی مولا آهی ای الله دوست رک ان کی جیڪو ان کی دوست رکی، ان کی دشمن رک جیڪو علی کی دشمن رکی، ان جی مدد ڪر جیڪو علی جی مدد ڪری، ان کی ذلیل ڪر جیڪو علی کی اڪیلو ڇڏی ڏی. حق کی همیشه علی سان گڏ رک جتی به علی هجی.

💥خطبی پوری ٿیڻ کان بعد  جبریل هی آیت کڻی نازل ٿیو 

الْیَوْمَ یَئسَ الَّذِینَ کَفَرُواْ مِن دِینِکُمْ فَلَا تخَْشَوْهُمْ وَ اخْشَوْنِ الْیَوْمَ أَکْمَلْتُ لَکُمْ دِینَکُمْ وَ أَتمَْمْتُ عَلَیْکُمْ نِعْمَتىِ وَ رَضِیتُ لَکُمُ الْاسْلَامَ دِینًا فَمَنِ اضْطُرَّ فىِ مخَْمَصَةٍ غَیرَْ مُتَجَانِفٍ لّاِثْمٍ فَإِنَّ اللَّهَ غَفُورٌ رَّحِیمٌ  ترجمو : اڄ ڪافر توهان جی دین کان مایوس ٿی چڪا آهن، انهن کان نه ڊڄو مون کان ڊڄو. اڄ جی ڏینهن توهان جی دین کی ڪامل ڪیو، پنهنجی نعمت تمام ڪئی ۽ توهان لاءِ دین اسلام تی راضی ٿی ویس.

🌹جڏهن خطبو پورو ٿیو علامه فخر رازی (سنین جو نالی وارو  مفسر آهی ) لکی ٿو حضرت عمر مولا علی سان ملیو ۽ چوڻ لڳو: هنیئاً لک یا بن ابی طالب أصبحت مولای و مولی کل مؤمن و مؤمنة   ته ای علی مبارڪ هجی  تون منهنجو ۽ تمام مومنن  ۽ مومنیاڻن  ( تفسیر فخر رازی جو امیر ٿی وئین(مفاتیح الغیب، فخر رازی، ج6، ص113.)


اهل سنت جی عالمن جو اعتراف ته من کنت مولاه فهذا علی مولاه واری حدیث صحیح آهی


🌺 ترمذی جو اعتراف : حدثنا محمد بن بَشَّارٍ حدثنا محمد بن جَعْفَرٍ حدثنا شُعْبَةُ عن سَلَمَةَ بن کُهَیْلٍ قَال سمعت أَبَا الطُّفَیْلِ یحدث عن أبی سَرِیحَةَ أو زَیْدِ بن أَرْقَمَ شَکَّ شُعْبَةُ عن النبی صلى الله علیه وسلم قال : «من کنت مَوْلَاهُ فَعَلِیٌّ مَوْلَاهُ» .

قال : أبو عِیسَى هذا حَدِیثٌ حَسَنٌ صحیح وقد رَوَى شُعْبَةُ هذا الحدیث عن مَیْمُونٍ أبی عبد اللَّهِ عن زَیْدِ بن أَرْقَمَ عن النبی صلى الله علیه وسلم وأبو سَرِیحَةَ هو حُذَیْفَةُ بن أَسِیدٍ الْغِفَارِیُّ صَاحِبُ النبی .(الترمذی ، محمد بن عیسى أبو عیسى السلمی (متوفای279هـ) ، سنن الترمذی ، ج 5 ، ص 633 ، ح3713 ، بَاب مَنَاقِبِ عَلِیِّ بن أبی طَالِبٍ رضی الله عنه ، تحقیق : أحمد محمد شاکر وآخرون ، ناشر : دار إحیاء التراث العربی - بیروت .)

🌺 سبط ابن جوزی : اتّفق علماء السیر على أنّ قصّة الغدیر کانت بعد رجوع النبی (ص) من حجّة الوداع فی الثامن عشر من ذی الحجّة جمع الصحابة وکانوا مائة وعشرون ألفاً وقال: (من کنت مولاه فعلی مولاه) الحدیث ، نص (ص) على ذلک بصریح العبارة دون التلویح والإشارة .

(سبط بن الجوزی الحنفی ، شمس الدین أبوالمظفر یوسف بن فرغلی بن عبد الله البغدادی ، تذکرة الخواص ، ص 37 ، ناشر : مؤسسة أهل البیت ـ بیروت ، 1401هـ ـ 1981م .)

🌺 ابن ماجه : حدثنا عَلِیُّ بن مُحَمَّدٍ ثنا أبو الْحُسَیْنِ أخبرنی حَمَّادُ بن سَلَمَةَ عن عَلِیِّ بن زَیْدِ بن جُدْعَانَ عن عَدِیِّ بن ثَابِتٍ عن الْبَرَاءِ بن عَازِبٍ قال أَقْبَلْنَا مع رسول اللَّهِ صلى الله علیه وسلم فی حَجَّتِهِ التی حَجَّ فَنَزَلَ فی بَعْضِ الطَّرِیقِ فَأَمَرَ الصَّلَاةَ جَامِعَةً فَأَخَذَ بِیَدِ عَلِیٍّ فقال أَلَسْتُ أَوْلَى بِالْمُؤْمِنِینَ من أَنْفُسِهِمْ قالوا بَلَى قال أَلَسْتُ أَوْلَى بِکُلِّ مُؤْمِنٍ من نَفْسِهِ قالوا بَلَى قال فَهَذَا وَلِیُّ من أنا مَوْلَاهُ اللهم وَالِ من وَالَاهُ اللهم عَادِ من عَادَاهُ .

(ابن ماجه القزوینی ، محمد بن یزید (متوفای275 هـ) ، سنن ابن ماجه ، ج 1 ، ص 43 ، ح116 ، فَضْلِ عَلِیِّ بن أبی طَالِبٍ رضی الله عنه ، تحقیق : محمد فؤاد عبد الباقی ، ناشر : دار الفکر - بیروت .) 

🌺 البانی حدیث غدیر جی نقل ڪرڻ کان بعد لکی ٿو : صحیح

(محمّد ناصر الألبانی ، صحیح ابن ماجة ، ج 1 ، ص 26 ، ح113 ، طبق برنامه المکتبة‌ الشاملة .🌺 ابن حجر عسقلانی حدیث غدیر جی سند ذڪر ڪرڻ کان بعد ۾ چئی ٿو : هذا إسناد صحیح (ابن حجر عسقلانی ، أحمد بن علی بن حجر (متوفای852 هـ) ، المطالب العالیة بزوائد المسانید الثمانیة ، ج 16 ، ص142 ، ح3943 ، تحقیق : د. سعد بن ناصر بن عبد العزیز الشتری ، ناشر : دار العاصمة/ دار الغیث - السعودیة ، الطبعة : الأولى ، 1419هـ )


  اهل سنت جا اهی ڪتاب جن ۾ ان واقعی کی ذڪر ڪیو ویو آهی

 1⃣سنن ترمذی: زید بن ارقم عن النبی(ص) قال: من کنت مولاه فعلی مولاه

2⃣ المصنف، ابن ابی شیبه، ج7، ص495، بیروت، دارالفکر، 1409.

3⃣معجم الکبیر، طبرانی، ج4، ص4.

4⃣  الدر المنثور، جلال الدین سیوطی، ج3، ص323.

5⃣ روح المعانی فی تفسیر القرآن العظیم، آلوسی، ج5، ص67 ـ 68.

6⃣فتح القدیر، آلوسی، ج6، ص20.

7⃣مفاتیح الغیب، فخر رازی، ج6، ص113.

8⃣ المستدرک علی الصحیحین، الحاکم، ابو عبدالله محمد بن عبدالله ، ج3، ص109.

9⃣سیر اعلام النبلاء، الذهبی(748)، شمس الدین محمد بن احمد، ج8، ص200. موسسه الرساله، 1413.

🔟  لسان المیزان، ابن حجر العسقلانی، ج1، ص335.

1⃣1⃣  السیره النبویه، اسماعیل بن کثیر(741)، تحقیق مصطفی عبدالواحد، ج4، ص417 ـ 419، دارالمعرفه للطباعه و النشر بیروت، 1396.

2⃣1⃣ سرّ العالمین و کشف ما فی الدارین، الغزالی، ابوحامد، ج1، ص4.

3⃣1⃣ احمد بن حنبل نے اپنی فضائٖل الصحابہ، صفحہ 610، روایت 1042؛

4⃣1⃣البخاری - التاریخ الکبیر - باب الألف - 1191 - إسماعیل بن نشیط، العامری

- الجزء : ( 1 ) - رقم الصفحة : ( 375 )

ڪتاب 📚کوڙا سارا آهن جن ۾ غدیر واری واقعی کی نقل ڪیو ویو آهی اسان اختصار کی مد نظر رکندی واقعی کی به مختصر نمونی سان ذڪر ڪیوسین ۽ اهل سنت جا به  ڪافی  ڪتاب 📖ذڪر ڪیاسین جنهن کی وڌیڪ تحقیق📝 ڪرڻی آهی غدیر جی واقعی بابت کوڙ ساراعربی ۽ فارسی ڪتاب لکیل آهن انهن جو مطالعو ڪری سگهی ٿو

والسلام مع الاکرام

💫🌟⭐🌙✨☀🌹🌻🌺

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۴
سید احمد علی نقوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی